יאצק זהו זה : טריוויה - זהו את סדרות הטלוויזיה - לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה.

דמויות כמו הבאבא בובה והזקנים, ובפרקים הבאים יגיחו גם דמויות כמו יאצק והפולניות. יאצק הוא איש הווי ובידור בעל שפם עבות, המנגן על אקורדיאון, כאשר כובע טמבל . גם משלמה גרוניך, שהעשיר את זהו זה המקורית בעיטורים מוזיקליים . בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות. בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה.

במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה. קו×'×¥:Jacek Malczewski, Autoportret z paletÄ….jpg
קו×'×¥:Jacek Malczewski, Autoportret z paletÄ….jpg from upload.wikimedia.org
יהיה איחוד של זהו זה. הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, . במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה. דמויות כמו הבאבא בובה והזקנים, ובפרקים הבאים יגיחו גם דמויות כמו יאצק והפולניות. ההודעה בדבר העלאת התוכנית זהו זה 2020 / צילום: בצבא שירת בלהקת פיקוד מרכז, בשנות השמונים כיכב בזהו זה! עם הדמות של יאצק, שיחק בהצגות רבות בתיאטרון, בהן המפיקים, הכתובה וקרום, .

זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה.

כמו כן, הם ביצעו יחד עם שלמה גרוניך, . במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה. אחד מהדמויות בזהו זה, היתה דמותו של יאצק, שאותו גילם שלמה בראבא. לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה. ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, . בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות. הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק. בצבא שירת בלהקת פיקוד מרכז, בשנות השמונים כיכב בזהו זה! עם הדמות של יאצק, שיחק בהצגות רבות בתיאטרון, בהן המפיקים, הכתובה וקרום, . דמויות כמו הבאבא בובה והזקנים, ובפרקים הבאים יגיחו גם דמויות כמו יאצק והפולניות. בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. גם משלמה גרוניך, שהעשיר את זהו זה המקורית בעיטורים מוזיקליים . חווית צפיה כיפית למי שמכיר וזוכר וגם למי שעדיין לא.

אחד מהדמויות בזהו זה, היתה דמותו של יאצק, שאותו גילם שלמה בראבא. חווית צפיה כיפית למי שמכיר וזוכר וגם למי שעדיין לא. בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות. אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק. ההודעה בדבר העלאת התוכנית זהו זה 2020 / צילום:

לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה. טריווי×
טריווי×" - ×–×"ו את ס×"רות ×"טלוויזי×" from matoky.co.il
יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום: לא יוכלו לומר צפרא טבא גברת זליבנסקי או לבצע חיקוי חובבני של יאצק. גם משלמה גרוניך, שהעשיר את זהו זה המקורית בעיטורים מוזיקליים . בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. יאצק הוא איש הווי ובידור בעל שפם עבות, המנגן על אקורדיאון, כאשר כובע טמבל . חווית צפיה כיפית למי שמכיר וזוכר וגם למי שעדיין לא. הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה.

הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני .

בצבא שירת בלהקת פיקוד מרכז, בשנות השמונים כיכב בזהו זה! עם הדמות של יאצק, שיחק בהצגות רבות בתיאטרון, בהן המפיקים, הכתובה וקרום, . זהו זה!היא תוכניתבידורוקומדיהישראליתבהפקתהטלוויזיה החינוכית, ששודרה. במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה. ההודעה בדבר העלאת התוכנית זהו זה 2020 / צילום: גם משלמה גרוניך, שהעשיר את זהו זה המקורית בעיטורים מוזיקליים . יאצק הוא איש הווי ובידור בעל שפם עבות, המנגן על אקורדיאון, כאשר כובע טמבל . אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק. כמו כן, הם ביצעו יחד עם שלמה גרוניך, . לא יוכלו לומר צפרא טבא גברת זליבנסקי או לבצע חיקוי חובבני של יאצק. ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, . הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות. דמויות כמו הבאבא בובה והזקנים, ובפרקים הבאים יגיחו גם דמויות כמו יאצק והפולניות.

לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה. אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק. יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום: דמויות כמו הבאבא בובה והזקנים, ובפרקים הבאים יגיחו גם דמויות כמו יאצק והפולניות. ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, .

בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות. טריווי×
טריווי×" - ×–×"ו את ס×"רות ×"טלוויזי×" from matoky.co.il
ההודעה בדבר העלאת התוכנית זהו זה 2020 / צילום: דמויות כמו הבאבא בובה והזקנים, ובפרקים הבאים יגיחו גם דמויות כמו יאצק והפולניות. אחד מהדמויות בזהו זה, היתה דמותו של יאצק, שאותו גילם שלמה בראבא. לא יוכלו לומר צפרא טבא גברת זליבנסקי או לבצע חיקוי חובבני של יאצק. יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום: כמו כן, הם ביצעו יחד עם שלמה גרוניך, . בחזרה לרגעים הגדולים של זהו זה. במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה.

לא יוכלו לומר צפרא טבא גברת זליבנסקי או לבצע חיקוי חובבני של יאצק.

אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק. דמויות כמו הבאבא בובה והזקנים, ובפרקים הבאים יגיחו גם דמויות כמו יאצק והפולניות. יאצק והבאבא בובה חוזרים (צילום: כמו כן, הם ביצעו יחד עם שלמה גרוניך, . לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה. אחד מהדמויות בזהו זה, היתה דמותו של יאצק, שאותו גילם שלמה בראבא. ~ציפי שביט יאצק (שלמה בר אבא) לסתום את המוח, לשמוח בכח, לרקוד, . לא יוכלו לומר צפרא טבא גברת זליבנסקי או לבצע חיקוי חובבני של יאצק. הקהל מכיר אותו בזכות יאצק, "זהו זה" — שסיימה השבוע עונת קאמבק בזכות הקורונה — הופעותיו הבלתי פוסקות בתיאטרון ומופעי הבידור שלו עם מוני . בצבא שירת בלהקת פיקוד מרכז, בשנות השמונים כיכב בזהו זה! עם הדמות של יאצק, שיחק בהצגות רבות בתיאטרון, בהן המפיקים, הכתובה וקרום, . בפרק ראשון הופיעו כל חברי הצוות שביצעו מספר מערכונים עם הדמויות הוותיקות (באבא בובה, יאצק ושלושת הזקנים) ודמויות חדשות. במונחים טלוויזיוניים, 'זהו זה' לא הייתה אמורה לעשות קאמבק כשני עשורים אחרי שירדה. ההודעה בדבר העלאת התוכנית זהו זה 2020 / צילום:

יאצק זהו זה : טריווי×" - ×–×"ו את ס×"רות ×"טלוויזי×" - לכבוד פורים תשדר החינוכית מרתון תוכניות נבחרות של זהו זה בשבת הקרובה.. חווית צפיה כיפית למי שמכיר וזוכר וגם למי שעדיין לא. לא יוכלו לומר צפרא טבא גברת זליבנסקי או לבצע חיקוי חובבני של יאצק. אלא גם את ההזדמנות הנדירה לגעת בדור אשר לא ידע את יאצק. יהיה איחוד של זהו זה. גם משלמה גרוניך, שהעשיר את זהו זה המקורית בעיטורים מוזיקליים .

בצבא שירת בלהקת פיקוד מרכז, בשנות השמונים כיכב בזהו זה! עם הדמות של יאצק, שיחק בהצגות רבות בתיאטרון, בהן המפיקים, הכתובה וקרום,  זהו זה. יהיה איחוד של זהו זה.